play list

25 May 2016

泰北,寮國 2014-01-25to02-10 – Day.16b(09Feb14)



番到bkk未夠5,係街食左少少野再出發去下站火車市場(Srinakarin),依個市場其實都幾遠,要坐btsOn Nut再搭4號雙條車先到,前後要成個鐘,而依個火車市場本身係市中心,舊火車站度,不過因迫遷問題比人搬左去咁遠既地方,,我第一次坐雙條車,價錢好平(7T=1.6hk),不過架車真狂野,開車停車都好快,基本上人人都要捉住先坐得穩,幾過癮

路程半個鐘不過就塞車,見的士同我地同一路,都係坐雙條抵得多,最後69先到,就係Seacon Square落車,好新好大既商場,不過唔岩我,因火車市場無明顯路標,行左個大圈先搵到入口,一入到去好似外國outlet感覺,而且太新唔夠raw無咩feel,再入少少好多野食,再入就係賣衫賣鞋既地方,有少少似市集又或者地攤賣2手野既地方,搵左d野食再行,d車泊左係度賣舊野又有好多t-shirt,咁好似有少少對味

再行就係古董鋪頭,都好多野睇,出面亦有賣舊東西既地方仲有用舊車同鐵筒既bar可以飲酒,designd心機睇落可以,仲見到有踢唔知乜波既比賽,行街睇野既本地人為多,西人好少中國人唔見,可能時間太早又或者依個市場唔多遊客識掛

睇多個零鐘就走了,要趕車番hotel羅行李再搭Air Rail到機場,好彩都趕到最後果班shuttleT1T2.慳番的士錢,不過可能入到T2時間太晏,無咩空位比我,快快手換左衫,搵左陣先搵到一排登,settle好就訓覺了,訓到4點幾起身食下野到counter check in,5點零既Don Muang真熱鬧,攪好晒野入到侯機大樓本身想唱番d Thai為美金,不過因洗剩太少佢都無得比我換,算了,最後食左個麥當奴早餐就準時上機,到香港都係十點零

睇番成個行程,泰北同老撾雖然無緬甸d人笑得咁主動,但都好nice,你對佢笑仍都會笑,而洗費既就還可以(共用左未夠9千港紙玩左17),不過老撾野食真係比較悶,差唔多日日都係米粉湯,悶到我自己玩不同配料黎食先開心番d,而且車程都較長,不過巴士比想像中好,最開心係金三角泰北入河見到金三角真貌作為東南亞既終結,雖然bkk一站有少少麻煩,但仍係不錯既旅程


[25/01/14 to 10/02/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: