play list

16 July 2015

魔鬼山軍事秘境團

貳零壹叁年拾拾捌日 - 魔鬼山軍事秘境團


依個係長春社同海濱攪既魔鬼山軍事秘境團,好多年前行過衛奕信徑3去過堡壘不過就係行山而唔係專門為魔鬼山背景而行,今次應該會行得全面d又會知多d

我地10點鐘係油塘地鐵站等,經鯉魚門道高超就斜路上都要差唔多半個鐘先去到3段入口,先係路口講左魔鬼山既background,1898年租借地1920年起黎軍事用,魔鬼山之前因形狀問題叫雞婆山,亦有別名叫惡魔山,後來唔知係中譯英再譯番轉頭就叫左魔鬼山了,而路既右手睇到鯉魚門,有個山坡之前就係運炮小路,依度去到天主堂個位有50-60度咁斜,所以如果要運380磅既大炮都要20幾日先得,不過加下望落雜草叢生,睇唔到咩痕跡了

上山前再showd當時既炮台相出黎,咁就有多少少完整既概念,開始行上去無耐就見到有一排山,係正鬼山同安達臣礦場同秀茂坪,而最近我地既山邊有幅牆係度,guide話好多人係度攀石wor

再上好快就到魔星巔同歌賦炮台,之前行無好似無行入去,依度雖然無左之前show相咁完整既炮台,不過都隱約見到d痕跡,d比炮彈打過既凹痕,有個好大既圓台,地下有d一舊舊既突起圓石係防滑用既,又可行落去同走入去炮台底,d通風位又接番上炮台上面,不過加下好多地方都生晒樹又有d人整左神位係度,不過算係幾有特色既舊炮台,而歌賦炮台個名,就係來自當時既指揮官歌賦的

行完歌賦炮台再去下一站魔鬼山陵堡,上到去陵堡之前係路既右手邊有個叫綠石礦洞,d坑位係度,不過唔講真係行過都無留意,上到去陵堡就先講解歷史,依度係拉吉堡兵團沿守,而係1914年完工,聽講英軍係1213號最後退守走時都經依度離開既,咁再睇實物,仍有好清楚既炮擊口,不過印象中依度好似山坡仔既地方好多已經整平左仲有個平台仔又有欄杆係度咁已經破壞左當時既實際面貌(我當年行依度時仲好raw),guide帶我地睇牆上既記號又搵到1914年既marking,又係唔講唔會留意既東西

睇完就去下一度,魔鬼山陵堡(子堡),依個係細個d既陵堡得條戰壕同少少圍牆咁,影左少少相就落山了,經奕信徑行去鯉魚門方向,有個草叢,guide話依度可行入去砵甸乍炮台,不過因地勢問題,我地無行入去,不過就showd相睇下咁,亦交代左當年圍住鯉魚門所有既軍事防線,不過係對面海果d我好似無去過

經山路仔落穿過輋頂村,d石屋同寮屋係度,好多都畫晒number,之後就接番係鯉魚門村走了,經過見到有人曬咸魚,而我就去左村口既鐵皮屋食野,旁邊有班雀係度食d剩飯,有時又有d狗行過咁,d人亦唔多而且好柔閒,真唔錯

[28/12/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: